ساخت درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه

عصر بانک؛ پرداخت اینترنتی نوعی پرداخت الکترونیکی است که از طریق آن دارندگان کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با مصرف از معین ات کارت بانکی خود حاوی شماره کارت، رمز دوم، تاریخ انقضا کد اعتبار سنجی(CVV2) نسبت به خرید از وب‌سایت‌های اینترنتی فروشنده کالا یا خدمات اقدام نمایند.


درگاه پرداخت

دریافت درگاه مستقیم بانکی,درگاه پرداخت مستقیم,ارائه درگاه بانکی,بهترین درگاه بانکی,درخواست درگاه بانکی|دریافت درگاه بانکی,گرفتن درگاه بانکی|درگاه پرداخت اینترنتی,درگاه پرداخت,جهان پی,درگاه بانک,درگاه اینترنتی بانک,درگاه بانکی,درگاه پرداخت,دریافت درگاه پرداخت اینترنتی,درگاه مستقیم

هدف​

رونق بخشیدن به تجارت الکترونیک کم شدن اندازه مراجعه مشتریان به شعب بانک و افزایش رفاه آنان ،‌ جذب آسان منابع و بیشتر شدن سهم بازار ارتقا سرعت انجام تراکنش بیشتر شدن امنیت و کنترل در پرداخت وجه.

خدمات قابل ارائه​

حذف هزینه ‌های ناشی از چاپ پول در کشور عرضه خدمات پرداخت آسان در بازار مصرف.

ارائه خدمات حرفه‌ای پرداخت الکترونیک با تکیه بر نوآوری فناوری روز.

ارائه راهکار آسان در زمینه پرداخت پول در بستر تجارت الکترونیک.

امکان انجام تراکنش برای دارندگان کارت در هر ساعت از شبانه‌روز.

امکان پشتیبانی شبانه‌روزی بوسیله کمپانی ‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) طرف قرارداد درصورت ظهور مغایرت اقطعا لی در تراکنش‌های درگاه پرداخت اینترنتی.

امکان رؤیت تراکنش‌ها به‌صورت برخط online توسط پذیرنده با دریافت کد فرد ی رمز ورود به پورتال پذیرندگان هر از کمپانی ‌های PSP طرف قرارداد.


امکانات مورد نیاز​

داشتن حساب در بانک صادرات.

دارا بودن یک وب وبسایت آماده جهت فروش اینترنتی (‌چرخه کامل فروش).

اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از طریق وب وبسایت www.enamad.ir

وجود IP Valid برای وب‌ وبسایت پذیرنده.

تأکید به پذیرنده مبنی بر لحاظ نمودن کلیه موارد امنیتی در وب‌ وب سایت اینترنتی خود.​

کارمزدها و هزینه ها​

در حال حاضر هیچ تعرفه و کارمزدی از متقاضی (پذیرنده اینترنتی) دریافت نمی‌گردد.

فرایند ارائه سرویس​

۱٫ تکمیل و امضاء فرم تقاضای راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی توسط مشتری (فرم معین ات پذیرندگان اینترنتی).

۲٫ ارسال درخواست متقاضی توسط مدیریت شعب استان/منطقه تهران به اداره کل خدمات نوین بانکی از طریق سیـستم اتوماسیون اداری فایلرپرو.

۳٫ ارسال درخواست متقاضی به شرکت ‌های PSP بوسیله اداره کل خدمات نوین بانکی.

۴٫ ارتباط متخصصین شرکـت ‌های PSP بعد از دریافت درخواست راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی با متقاضی ارائه مشاوره‌های فنی ضروری .

۵٫ سه روز بعد از ارسال تقاضا ، همکاران می‌بایست مجدداً با مشتری تعلت و وضعیت نصب درگاه را پیگیری نمایند. درصورت عدم راه‌اندازی درگاه چنانچه مساله به مجموعه ‌های PSP مربوط باشد همکاران می‌بایست مراتب را به اداره کل خدمات نوین بانکی منعکـس نمایند.

۶٫ تکمیل و امضاء قرارداد کمپانی ‌های PSP بوسیله متقاضی در دو نسخه ارسال به شرکـت مربوطه به همراه مدارک درخواستی.

۷٫ پیاده‌سازی درگاه پرداخت اینترنتی و قراردادن لوگوی بانک صادرات بر روی وب‌ وبسایت بوسیله متقاضی انجام تراکنش تست ی.

۸٫ نقد صحت عملیات راه‌اندازی و تراکنش آزمایش ی توسط متخصصین مجموعه ‌های PSP .

۹٫ فعال شدن درگاه پرداخت اینترنتی در وب‌سایت پذیرنده.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

متاسفیم. نظرات بسته است.